You need flash!
no cover -  
booklet

Who Are You Now - Sleeping with Sirens

Who Are You Now

Let's Cheers to This
post-hardcore screamo emocore sleeping with sirens alternative rock



Sleeping With Sirens is an American rock band from Orlando, Florida currently residing in Grand Rapids, Michigan, formed in 2009 by members of For All We Know, Broadway and We Are Defiance. The band is currently signed to Epitaph Records and has released four full-length albums, With Ears to See and Eyes to Hear, Let's Cheers To This, Feel and Madness. The first album debuted at number 7 on Billboard's Top Heatseekers chart, and at number 36 on Top Independent Albums. Show more ...

Who Are You Now - Sleeping with Sirens

[Intro]
Yeah, yeah

[Verse 1]
Don't wake me up (wake me up),
If I'm sleeping this life away.
Tell me that I'll never be good enough (enough).
Sometimes it hurts to think,
It could really be that way, it won't be that way.
I'm tired and I'm lost,
I don't wanna be found.
I put my heart and my soul
And strength in this now

[Pre-Chorus]
So forgive me 'cause I won't forget that.
Yeah, this world has changed me,
So you know when you ask me:

[Chorus]
Who are you now?
Did you say what you want?
Don't go back to the start

I'm asking, who are you now?
Did they break you apart?
Won't you fight back for what you want?
Sometimes you gotta fall before you fly,
We're gonna work it out.
Yeah, yeah

[Verse 2]
Don't, don't, don't wake me up (wake me up),
'Cause I hate who I am today!
So come on, come on
And just take, take, take what you want! (what you want)
Is it now what we're living for?
We're always wanting more! (take, take, take)
You made me hate my own reflection,
Question every choice I make.
So I could try to be perfect,
But I will try to be fake.

[Pre-Chorus]
So forgive me 'cause I really could care less that
This world has changed me.
So you know when you ask me:

[Chorus]
Who are you now?
Did you say what you want?
Don't go back to the start
I'm asking, who are you now?
Did they break you apart?
Won't you fight back for what you want?

[Hook]
Sometimes you gotta fall before you fly,
And sometimes you really live, you've gotta try.
We can change it all together, in the end you're gonna find
That what we felt in our hearts was real the whole time.
When you open up your eyes, I hope that you find
Who you are, who you are!

[Bridge]
Who are you now?
Who are you now?

[Chorus]
Who are you now?
Did you say what you want?
Don't go back to the start
I'm asking, who are you now?
(Who are you, who are you, who are you)
Did they break you apart?
Won't you fight back for what you want?

[Outro]
Sometimes you gotta fall before you fly,
Sometimes you gotta fall before you fly,
We're gonna work it out.




TOPlist