You need flash!
no cover -  
booklet

Action! Not Words - Def Leppard

Action! Not Words

Pyromania
hard rock heavy metal rock classic rock 80s



Def Leppard is an English rock band formed in 1977 in Sheffield as part of the new wave of British heavy metal movement. Since 1992, the band has consisted of Joe Elliott (lead vocals), Rick Savage (bass, backing vocals), Rick Allen (drums, backing vocals), Phil Collen (lead and rhythm guitar, backing vocals), and Vivian Campbell (rhythm and lead guitar, backing vocals). This is the band's longest lasting line-up. The band's strongest commercial success came between the early 1980s and the early 1990s. Show more ...

Action! Not Words - Def Leppard

I'm sick and tired of the damn tv
I'm gonna make my own movie
I wanna star in a late night show
Where all I need is my video
Shock me! Make it electric
Shock me! Make it last

Curtain up, let the camera roll
It's automatic, it's in control
Got no script baby, ain't no lines
Just me and you and a real good time

Oh shock me! Make it electric
Shock me! Make it last
Shock me! Gimme thunder 'n' lightning
Shock me! Oh babe I need it fast
Cause all I need is some

Action! Action! Action! Not words
Gimme action! Action! Action! Not words

C'mon and shock me, let the cameras roll

I'll be the hero, you be the star
With your wine and your caviar
No audition, a starring roll
I'll be your bogart and you be monroe, yeah

Shock me! Make it electric
Shock me! Oh bump and grind
Shock me! Make a night to remember
Shock me! Do it one more time

So cut me in on the action
Lights, camera, sound, I need action!

Action! Action! Action! Not words
Let the camera roll
Gimme action! Action! Action! Not words
I need a little
Action! Action! Action! Not words
Shake a little piece of your
Action! Action! Action! Not words
Come on, talk to me with your body

Action!



TOPlist